Nyaralás Szlovénia

Kedves Olvasóim!

Igen tudom, hogy régen írtam, de mentségemre nagyon sok dolgom van. Készültem akkor a fotográfus vizsgáimra, ami sok időmet elvette, és persze közben dolgoztam, gyerekeimmel foglalkoztam és még a háztartást is vittem, szerencsére egy imádni való férjem is van, aki néha besegít nekem és akkor van egy kis időm nekem is.
Egy kicsit a nyaralásról szeretnék pár képet mutatni, bár hozzáteszem, hogy a természetfotózás nem az erősségem, de a fényképezőgép már életem része, bár ennek a családom amikor rajtuk gyakorlok nem feltétlenül örül... 🙂

A nyaralás már rég volt, de emlékemet a fényképek felfrissítik, így még a hosszú távlatból is tudok írni nektek erről. Látjátok, hogy ez milyen jó? Próbáljátok ki ti is vegyetek elő régi képeket és nézzétek meg milyen emlékeket szabadítanak fel.

A nyaralásunkat az aprócska szomszédos Szlovéniába szerveztük, hosszú kocsikázással megérkeztünk a lefoglalt szállásunkra. A kicsi lányom már azért eléggé unta, alig várta, hogy rohangáljon egy kicsit a több órás út után, a nagylányom sajnos nem jött velünk, mert kitalálta, hogy a nyáron dolgozni szeretne 16 évesen, nem örültem neki, de a mamára bíztam, hogy figyeljen rá, annyi mindenből kimaradt, utólag még jobban nem örültem ennek.
Miután letettük a csomagjainkat a Motelben, egyből a tengerparthoz sétáltunk ki. Én elővettem a fényképező gépemet és már is a szenvedélyemnek akartam élni, de nagy meglepetés volt számomra 🙂 egyszerűen se kép se hang nem volt, eléggé meg ijedtem elsőre, aztán miután felocsúdtam az egészből, eszembe jutott, hogy otthon kivettem az aksit és feltettem tölteni, hát mit ne mondjak eléggé elszomorodtam és kétségbe estem, hogy így hogy lesznek emlékképeink, hiszen az évek múlásával egyre jobban megfakul és elhalványul. Elővettem hát a vacak telefonomat és videóztam vele.
Este vacsora után a bőröndömben megtaláltam a fényképezőgép töltőjét és így nagy volt az öröm 🙂 6 napot voltunk el, mozgalmas volt, minden nap új tengerparti városkát néztünk meg, pancsolás egy kis homokvárépítés, kavicsdobálás , kacsázás, rák keresgélés stb és délután meg a városokat jártuk be, hogy lássuk a helyi látványosságokat és kipróbáltuk a Szlovén gasztronómiát is, bár a tengeri herkentyűket mellőztük, nálunk a családban senki nem szereti 🙂
Az időnk végig szép volt, tengervíz hőfoka jó volt. A legjobban azonban a gyönyörű Bled városát vártam, amit a hegyek között rejtegetnek, mint egy igazi kincset, ezt egyszer mindenkinek látnia kell akár nyáron, akár télen. Hát itt annyit hozzászólnék, hogy ezen az egy napon volt esőnk 🙂 , de ennek ellenére nagyon élveztük. Egy tavacska amelynek közepén egy kis sziget van, ahova csak kézi erővel ellátott csónakokkal lehet bemenni a környezet kímélése érdekében. A tó vize kristálytiszta és hideg, halacskákkal és hattyúkkal és kacsákkal találkoztunk. Sajnos kevés képet dolgoztam fel, de egy párat mutatok nektek is 🙂 és egyszer utolérem magam és bepótolom a lemaradásom. Ígéretet nem teszek 🙂 , de próbálkozni fogok.
Most búcsúzom, mert hajnali három óra van és holnap egy újszülött babát fogok fotózni 🙂
Szép estét, szép napot, vigyázzatok magatokra.
Gyöngyi

Iratkozz fel a hírlevelemre

Csatlakozz és iratkozz fel hírelvelemre, hogy megkapd az aktuális híreimet